Pole pozíció

Pole pozíció

Dennis: Hamilton vegyen vissza

2015. november 26. - Safi882

age_10.jpg

Ron Dennis szerint nem ártana Hamiltonnak visszavennie a viselkedéséből és ő bizony nem engedné ezt, ha Hamilton még a McLarennél lenne.

Tény, hogy parkoló autókat összetörni nem túl szerencsés dolog világbajnokként (sem), de mentségére szolgáljon, hogy nem ittasan tette és valószínűleg tanult a dologból. Ami pedig a bulizást illeti, szerintem had tegyen, amit akar, látszólag ez nem ment a versenyzés rovására. Egy szóval sem mondom, hogy Lewis viselkedésével egyetértek, de neki legalább van egyénisége, ami manapság nagyon is kell a Formula 1-nek. Rajta kívül ez kevés pilótáról mondható el.

Ami pedig Dennist illeti, nekem valahogy sosem volt egy szimpatikus figura. Egy jó(nevű) karizmatikus csapatfőnöknek tartom (akármi is legyen jelenleg a McLarenen belül a pontos titulusa), de szerintem nem az a személyiség, aki egy ekkora gödörben levő McLaren Hondát győztessé fog tenni. Hamilton most minimum duplán örülhet, hogy elment a Mercedeshez anno. 

Persze a váltás időpontjában nehéz lett volna megmondani, hogy jól teszi-e, amit tesz és ilyenkor könnyű rávágni, hogy én már akkor tudtam, hogy ez a jó út. Ez így nem igaz, de az igen, hogy nekem már 2010-ben, amikor a Brawn-ból Mercedes lett, volt egy olyan érzésem, hogy ez hosszútávon a McLarent kellemetlenül fogja érinteni. De ez egy önmagát gerjesztő folyamat, hiszen szerintem a McLaren hanyatlásában az is nagy szerepet játszott, hogy Hamilton elment (csakúgy, mint a Mercedes felemelkedésében). Ez pedig nem csak azokban a tizedekben vagy századokban mérhető, amiket esetleg Hamilton hozhat, hanem abban is, hogy egy ilyen pilóta köré lehet győztes csapatot építeni. Sosem tudjuk meg, hogy mi lenne ha Lewis akkor inkább marad, de valószínűsítem, hogy a McLaren nem lenne ennyire lent és az sem biztos, hogy a Mercedes ennyire fent lenne. Mindenesetre rengeteg munka vár még a McLarenre és Dennisre, ha azt szeretnék, hogy Hamilton egy szép napon visszatérjen hozzájuk...

hamden.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://polepozicio.blog.hu/api/trackback/id/tr248116442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mc Master 2015.11.27. 15:52:04

Csinálhat szegénykém amit akar, a nép Raikkönent szereti.
süti beállítások módosítása